РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина», річного плану ЗДО, з метою підвищення якості навчання та отримування даних про рівень розвитку дитини, виявлення знань,
умінь,навичок дітей дошкільного віку регулярно проводяться моніторингові дослідження навчальних досягнень вихованців ЗДО за наступними освітніми лініями:
-«Особистість дитини»;
- «Дитина в соціумі»;
- «Дитина в природному довкіллі»;
- «Дитина в світі мистецтва»;
-«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (логіко- математичний розвиток);
- «Гра дитини»;
- «Мовлення дитини».
Для проведення перевірки знань дітей в ЗДО використовуються моніторингові завданняз методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти», які максимально враховують особливості та можливості дітей, забезпечують для них адекватне розуміння змісту запропонованих завдань, базуються на вже накопиченому дитиною досвіді. Результати моніторингового обстеження кожної дитини фіксуються у відповідній таблиці. Моніторингове дослідження проводиться на основі наступних принципів: комплексний підхід, цілісний, системний аналіз. Перевірка знань дітей здійснюється у відповідності з вимогами: спокійна, сприятлива обстановка, у вільний час, з підгрупами дітей (3-4 особи) або окремо з кожною дитиною, ретельно продумана організація роботи на цей період, питання до дітей, дидактичний матеріал, спілкування з дітьми організовується так, що кожна дитина має можливість показати свої знання.

Моніторинг досягнень дітей проводиться в два етапи:

І етап - середина навчального року (січень)
ІІ етап - кінець навчального року (травень)

Карти узагальнених результатів моніторингу основних компетенцій дітей за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти України

2021/2022 навчальний рік

січень


Середній показник сформованості життєвої компетентності станом на 05.01.2022

Групи Освітні лінії
особистість дитини дитина в соціумі дитина у природному довкіллі дитина у світі мистецтва гра дитини дитина в сенсорно-пізнавальному просторі мовлення дитини
І молодша група «Краплинки» 64% 65% 69% 71% 67% 69% 38%
ІІ молодша група «Дзвіночок» 70% 64% 71% 74% 75% 69% 49%
Середня Група «Калинка» 81% 83% 85% 89% 88% 84% 71%
Старша Група «Веселка» 89% 86% 89% 91% 92% 91% 81%
Показники сформованості компетенцій Середній показник сформованості компетенцій
76% 74% 78% 81% 80% 78% 60%
Середній рівень сформованості компетенцій
Д Д Д Д Д Д Д
Середній показник сформованості життєвої компетентності та проявів активності у різних видах діяльності (станом на 05.01.2022) склав 75%, що відповідає достатньому рівню сформованості основних компетенцій дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 30

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.